dřevo, žula, v. 60 cm
Příklad autorovy konceptuální sochařské práce. Kuchyňské předměty denní potřeby jsou převedeny do odlišného materiálu. Z kovu se stává dřevo, čímž se dostávají do pozice odkazového znaku. Nejedná se tak o příklad tzv. ready-made, tedy užití konkrétního, průmyslově vyrobeného předmětu dekontextualizovaného pro účel uměleckého gesta. Koncepční změna materiálu, úprava tvaru a specifická kompozice umožnila sochaři vytvořit dadaisticky jinou situaci. Sjednocení materiálu diváka fokusuje na samotný akt. Co je na tomto objektovém „sousoší“ provokativní, je právě onen průnikový kontakt ostří nože do konvexního tvaru lžíce, která kryje vejce vespod. Dosti nepravděpodobná, absurdní situace, která narušuje integritu očekávatelného. Průnik za normálních okolností neproniknutelných předmětů a zásah do vejce, které se zdálo být bezpečně ukryto, vykružuje interpretační spirálu o počínání člověka, které je založeno na promyšlených krocích, jež jsou vzápětí ohýbány či probodávány nepředvídatelnými, často zásadně transformačními situacemi.