zakoupeno 2023 za přispění Ministerstva kultury ČR
překližka, tisky černobílých xeroxů, červený textil, větrák, 198 × 50 cm
Již na tomto raném díle se ukazuje konceptuální rozměr uvažování Lenky Klodové. Je zde přítomný erotizovaný znak ženského těla jako zneužitého nástroje. Zatímco Marilyn Monroe, s jejíž slavnou fotografií můžeme tuto práci konfrontovat, stála v poloze, v níž sice provokativně pózuje nad proudem vzduchu nadnášejícím její sukni, cudným gestem si ale ještě chránila obnažení klína. Nástěnný objekt Lenky Klodové jakoby odrážel radikální posun do doby pornografické exploze. Šaty již nejsou panensky bílé, nýbrž rudé, dívka nestojí, ale leží, a gesto hravé cudnosti je nahrazeno odevzdáním se. Voyerskému pohledu už tak nic nebrání. Takto ztvárněné ženské tělo se stává kritickým ostnem jeho zneužití v reklamě, marketingu a ve společnosti sexuálně kořistnických stereotypů. U objektu je ale podstatný i kontext doby vzniku a s ním spojená „low“ materialita překližky a tisků černobílých xeroxů v 90. letech, nového, ovšem rychle se rozšiřujícího média. Autorka zde vlastně novou vizuální formu ohledává a apropriuje ji do světa umění, včetně technických nedokonalostí.